Handige tools

Handige tools

Met deze handige tools kun jij je klanten nog beter van dienst zijn.

  • Saleskit
  • Productfiches
  • Handige kaart
  • MerkWeb

Saleskit

Met de vernieuwde Saleskit willen wij jou graag ondersteunen in het advies richting je klanten. In de Saleskit vind je handige informatie over alle treinen, bestemmingen en de overige dienstverlening van NS International.
Wist je al dat per 1 mei 2016 Wifi in Thalys niet alleen in Comfort 1 gratis is maar ook in Comfort 2!
In de volgende versie van de Saleskit staat dit juist vermeld.

  • Handige informatie voor je zakelijke klant
  • Zowel een Nederlandse als binnenkort ook in een Engelse versie beschikbaar

Wij dragen graag bij aan een duurzame wereld. In dit kader bieden we een digitale versie van de Saleskit aan. Ontvang je toch liever een gedrukte versie? Dit is ook mogelijk. Vraag deze dan direct aan via onze Support afdeling.

Productfiches

In de Productfiches vind je echt alle informatie die nodig is voor de verkoop van internationale treintickets vanuit Nederland. Onder het kopje 'Mededelingen' staat de meest recente informatie die voor jou als agent van belang kan zijn tijdens het boeken.
In de loop van 2017 worden de Productfiches vervangen door Kennisbank BraiNS. We houden je op de hoogte!

  • Digitaal handboek voor verkoop van internationale treintickets
  • O.a. alle procedures en handleidingen

Toegang aanvragen

 

Handige kaart

Waar wil je klant naar toe? Vind op deze kaart hotels en pretparken en zie welk station in de buurt ligt. Naar de overzichtskaart

MerkWeb

Op Merkweb vind je een beeldbank met foto’s en logo’s, informatie over het merk NS en de huisstijl. Behalve richtlijnen, biedt Merkweb vooral inspiratie en hulpmiddelen om communicatie-uitingen in de juiste stijl vorm te (laten) geven. Om gebruik te maken van Merkweb vragen wij eerst om een motivatie.

Toegangscode aanvragen

Hulp nodig?