Uitval IC Berlijn 19 maart

Wijzig of annuleer uw reis

Volg het stappenplan.

Stap 1. Waar heeft u uw reis geboekt?
Stap 2. Wat wilt u doen?
Stap 3. Wat wilt u wijzigen?
Stap 4. Met welke treinvervoerder reist u?
Stap 5. Wijzig uw reis online via Mijn NSI
Inloggen Mijn NSI account

Inloggen kan met uw bestaande NS account als deze gekoppeld is aan het e-mailadres van uw boeking.

Account aanmaken

Maak een Mijn NSI account aan met het e-mailadres waarmee uw boeking is gemaakt.

Column 3
Column 4
Stap 5. Wijzig uw reis online via Mijn NSI
Inloggen Mijn NSI account

Inloggen kan met uw bestaande NS account als deze gekoppeld is aan het e-mailadres van uw boeking.

Account aanmaken

Maak een Mijn NSI account aan met het e-mailadres waarmee uw boeking is gemaakt.

Column 3
Column 4
Stap 5. U wijzigt uw reis door online opnieuw te boeken en te annuleren via Mijn NSI

Afhankelijk van uw tariefvoorwaarden kunt u mogelijk zelf online uw ticket(s) annuleren in Mijn NSI. In sommige gevallen zijn hier kosten aan verbonden. Bekijk uw tariefvoorwaarden in Mijn NSI. Krijgt u geld terug? Dan ontvangt u dat binnen 3-7 werkdagen.

Boek eerst uw nieuwe reis

Boek eerst uw nieuwe reis en annuleer pas daarna uw huidige ticket(s) om te voorkomen dat uw reis niet beschikbaar is.

Inloggen Mijn NSI account

Inloggen kan met uw bestaande NS account als deze gekoppeld is aan het e-mailadres van uw boeking.

Account aanmaken

Maak een Mijn NSI account aan met het e-mailadres waarmee uw boeking is gemaakt.

Stap 5. Wijzig uw reis via onze klantenservice
Klantenservice

Wij zijn dagelijks van 07.00 tot 23.00 uur bereikbaar om u hiermee verder te helpen.

Column 4
Column 3
Column 4

* Reist u naast Eurostar naar België/Frankrijk, Intercity Brussel, ICE, Nightjet, Intercity Berlijn, TGV of Eurostar naar Londen ook met een andere (binnenlandse) trein? Kies dan voor de optie 'Ik reis (ook) met een andere treinvervoerder'.

Column 3
Column 4
Stap 4. Boek een nieuw ticket

Het wijzigen van een naam of route betekent het boeken van een nieuw ticket en een annulering van het ticket volgens de tariefvoorwaarden. Boek eerst uw nieuwe reis en annuleer pas daarna uw huidige ticket(s) om te voorkomen dat uw reis niet beschikbaar is.

Spelfout

Is er een spelfout gemaakt in de naam op het ticket? Dan is uw ticket gewoon geldig en is het niet nodig om te wijzigen.

Inloggen Mijn NSI account

Inloggen kan met uw bestaande NS account als deze gekoppeld is aan het e-mailadres van uw boeking.

Account aanmaken

Maak een Mijn NSI account aan met het e-mailadres waarmee uw boeking is gemaakt.

Column 3
Column 4
Column 3
Column 4
Stap 3. Annuleer uw ticket online via Mijn NSI

Afhankelijk van uw tariefvoorwaarden kunt u mogelijk zelf online uw ticket(s) annuleren in Mijn NSI.

Inloggen Mijn NSI account

Inloggen kan met uw bestaande NS account als deze gekoppeld is aan het e-mailadres van uw boeking.

Account aanmaken

Maak een Mijn NSI account aan met het e-mailadres waarmee uw boeking is gemaakt.

Column 3
Column 4
Column 3
Column 4
Stap 2. Wijzig of annuleer uw ticket via uw reisagent, touroperator of NS International-balie

Heeft u uw ticket geboekt bij een reisagent, touroperator of NS International-balie? Dan kunt u daar uw ticket wijzigen of annuleren.

!

Let op!

In geval van een calamiteit, zoals een staking of storm, ontvangt u een e-mail met aanwijzingen hoe u kunt wijzigen of annuleren zonder kosten.

Column 3
Column 4

Veelgestelde vragen

Waar vind ik mijn tariefvoorwaarden?
De tariefvoorwaarden van uw ticket(s) vindt u terug in Mijn NSI. Log in met uw bestaande NS account of maak een nieuw Mijn NSI account aan met het e-mailadres waarmee uw boeking is gemaakt.
Wat zijn de annuleringsvoorwaarden en -kosten?

De voorwaarden en kosten van het annuleren van uw ticket hangen af van de vervoerder en het tarief van uw ticket. U vindt het tarief in uw boekingsbevestiging en in Mijn NSI. De voorwaarden per land en vervoerder staan op de pagina met tariefvoorwaarden.

Ik heb net een fout gemaakt bij het maken van mijn online boeking. Hoe kan ik dit herstellen?
Als u na het afronden van uw online boeking ontdekt dat u bijvoorbeeld de verkeerde reisdatum heeft geboekt, neem dan meteen contact op met de klantenservice via 030 2300023 (7.00 uur - 23.00 uur). Binnen een uur na het boeken van de reis passen wij uw boeking nog zonder extra kosten voor u aan. Voorwaarde is wel dat hetzelfde tarief nog beschikbaar is. Is het tarief uitverkocht, dan betaalt u het prijsverschil tussen het oude en het nieuwe ticket.
Kan ik een ticket nog wijzigen of annuleren na een boeking?
Of u uw reis nog kunt wijzigen of annuleren is afhankelijk van de voorwaarden van uw ticket. Volg het stappenplan op deze pagina.
Hoe wijzig of annuleer ik mijn reis vanwege een calamiteit zoals bij een staking en treinuitval?
Wijzigt of annuleert u tickets vanwege een calamiteit en heeft u meer dan 60 minuten vertraging of vanwege een staking? En moet u kosten betalen? Bel dan 030 2300023 (7.00 uur - 23.00 uur), zodat u geen onterechte wijzigings- of annuleringskosten betaalt.
Ik wil de naam op mijn ticket wijzigen, kan dat?
Het veranderen van een naam of route betekent een annulering van het ticket volgens de tariefvoorwaarden en het boeken van een nieuw ticket. Annuleer uw ticket via Mijn NSI en boek meteen uw nieuwe ticket via de website.Let op: is er een spelfout gemaakt in de naam op het ticket? Dan is uw ticket gewoon geldig. Het is niet nodig om te wijzigen.