NS International app

NS International App

Het énige wat u nodig heeft naast uw paspoort


Met de NS International App heeft u altijd uw ticket bij de hand. U bent altijd en overal op de hoogte van de laatste informatie over uw reis. Zo laat de app vertrek- en aankomsttijden zien en vertelt vanaf welk perron de trein vertrekt. Bovendien bent op op de hoogte van relevant nieuws en interessante acties.

Reizen en boeken
  • Meer dan 50.000 bestemmingen in de palm van uw hand
  • Lees meer

Actuele info
  • Geen verrassingen tijdens uw reis

  • Lees meer

Mobiel ticket


Download hier de app!

Download gratis de NS International App voor iOS en Android. Al meer dan 250.000 keer gedownload!

Gratis App voor iOS versie 8 of hoger

Gratis App voor Android versie 4 of hoger

  • Nieuw

    watch

    Onze app ook voor de Apple Watch


    Met de NS International app bent u altijd op de hoogte van relevant nieuws en interessante acties. Zo is de app uitgebreid met functionaliteiten voor de Apple Watch. Zo bent u nog eenvoudiger altijd en overal op de hoogte van de laatste informatie over uw reis. De Apple Watch app helpt bij overstappen, laat vertrek- en aankomsttijden zien en vertelt vanaf welk perron de trein vertrekt.

  • Reizen en boeken

    Reizen en boeken met de app

    Met de app van NS International heeft u altijd de internationale routeplanner bij de hand. Zo plant u eenvoudig uw internationale treinreis. U ziet meteen wat uw reis kost en kunt deze vanuit de app direct boeken en als e-ticket of mobiel ticket downloaden.

  • Actuele info

    Altijd de meest actuele reisinformatie

    Met de app van NS International beschikt u altijd over de meest actuele reisinformatie. Zo heeft u inzicht in de realtime vertrek- en aankomsttijden en bent u meteen op de hoogte van eventuele verstoringen en wijzigingen. De app helpt u in dat geval met een aangepast reisadvies.

    Hoe werkt dit?

    - Selecteer in de app 'Plan een reis'. Voer uw gewenste reis in, selecteer tijd en trein en kies 'Reis opslaan', onderin in beeld. U krijgt vervolgens een scherm te zien waarin u kunt aangeven dat u berichtjes wilt ontvangen als er wijzigingen zijn.

    - Ticket geboekt? Klik dan in de bevestigingsmail op 'Tickets in App'. Uw ticket wordt gedownload naar de app. Klik op 'Mijn boekingen' en vervolgens op 'Reisgegevens'. Onder het plaatje kunt u aangeven of u notificaties wilt ontvangen voor de reis.

  • Mobiel ticket

    Reizen met een mobiel ticket

    Het is mogelijk om een mobiel ticket te boeken voor Thalys naar Antwerpen, Brussel, Lille en Parijs en voor alle bestemmingen in België, Duitsland, Tsjechië, Zwitserland en Oostenrijk. U hoeft geen papieren kaartje meer mee te nemen. In- en uitchecken met een mobiel ticket is niet nodig als u boekt vanaf uw opstapstation. Voor het passeren van gesloten poortjes en bij controle gebruikt u de barcode van mobiel ticket op uw mobiel. Ook zonder internet kunt uw ticket via uw mobiel oproepen.

    Hoe werkt het?

    • Kies tijdens het boeken van uw reis voor stap 3: mobiel ticket
    • Download de NS International App
    • Open de bevestiging e-mail op uw mobiel en klik op de link naar uw mobiele ticket
    • Uw ticket wordt automatisch opgeslagen in de NS International App onder `Mijn boekingen´

    Als u kiest voor mobiel ticket geldt het volgende:

    • Het mobiel ticket is op naam en niet overdraagbaar.
    • U toont het mobiel ticket via de NS International App (versie 4 of hoger.)
    • U laadt het mobiel ticket in de NS International App voor dat u op reis gaat.
    • Controle vindt o.a. plaats op basis van identificatie. Neem uw geldige identiteitsdocument met foto (paspoort of identiteitskaart) mee, de Trainmanager/conducteur kan hierom vragen.
    • Reizen is uitsluitend mogelijk op de door u geboekte datum en/of trein, tenzij de tariefvoorwaarden anders vermelden.
    • Voor omboeken en annuleren gelden de gebruikelijke voorwaarden van het tarief.
    • Bij een verzoek tot terugbetaling binnen 2 dagen (België) of 7 dagen (Duitsland) na ingangsdatum van het ticket zal terugbetaling plaatsvinden via de oorspronkelijke betaalwijze na deze 2 of 7 dagen i.v.m. nog te ontvangen controlegegevens.
    • Voor een mobiel ticket gekocht via de NS International-balie in de Servicewinkel kunt u een verzoek tot terugbetaling indienen aan de NS International-balie vóór aanvang van de reis of na afloop van de genoemde periode.
    • Deze regel geldt niet indien uw terugbetalingsverzoek uitsluitend om een Thalys reis gaat. Ook kan een verzoek tot terugbetaling worden ingediend bij NS International Klantenservice.

Boek uw treinticket

X
X

Waarom NSInternational.nl?

  • Vele Europese bestemmingen online te boeken
  • Nederlandse klantenservice
  • Online geen reserveringskosten
  • Veilig en gemakkelijk online betalen

Hulp nodig?