Staking dinsdag 28 mei
Thuis uw tickets uitprinten met homeprint

Thuis uw tickets uitprinten met homeprint

Homeprint

  • Tickets naar België
  • Tickets naar Duitsland
  • Tickets naar Denemarken
  • Tickets naar Tsjechië
  • Tickets naar Oostenrijk
  • Tickets naar Zwitserland
  • Eurostar tickets naar Engeland
  • Aantal tickets naar Frankrijk*

Welke tickets kunt u zelf printen?

Vrijwel alle bestemmingen en tarieven die wij online aanbieden zijn als homeprint verkrijgbaar. Dat is wel zo makkelijk als u kort voor vertrek wilt boeken.

*Een aantal tickets naar Frankrijk kunt u zelf uitprinten:

  • Thalystickets
  • TGV tickets

Als u zelf uw tickets print, geldt het volgende:

Tijdens de boeking wordt uw volledige naam gevraagd. Uw naam wordt op het ticket geprint. Denkt u eraan dat u de namen spelt zoals deze in uw paspoort staan? Dit houdt in uw eerste officiële voornaam en indien van toepassing uw meisjesnaam.

U kunt betalen met iDeal of met creditcard (VISA en Mastercard). Zowel op de bevestigingspagina van uw boeking als in de e-mail staat een link naar uw ticket.

  • Homeprint-tickets zijn op naam en niet overdraagbaar. Controle vindt o.a. plaats op basis van uw identificatie. Neem uw geldige identiteitsbewijs mee, de conducteur kan daarom vragen.
  • U ontvangt na de boeking per mail van ons een bevestiging met hierin een link naar uw ticket die u zelf dient uit te printen op A4 papier.
  • De e-mail die ter bevestiging naar u verzonden wordt is geen ticket. Het is niet toegestaan om op basis van deze e-mail te reizen.
  • Omboeken, wijzigen of annuleren is voor homeprint-tickets mogelijk onder de voorwaarden die aan het tarief zijn verbonden.
  • Voor homeprint-tickets is (volledige) terugbetaling mogelijk tot maximaal 2 maanden na de vertrekdatum, mits de homeprint volledig ongebruikt is en de voorwaarden van het tarief dit toelaten. Bij een verzoek tot terugbetaling wordt een periode van 2 dagen (Eurostar, België) of 7 dagen (Duitsland en verder) na ingangsdatum van het ticket/vertrek van de trein in acht genomen ivm nog te ontvangen controlegegevens en zal terugbetaling plaatsvinden via de oorspronkelijke betaalwijze. Voor homeprint-tickets gekocht via de NS International-balie in de Ticket & Service-winkel kunt u een verzoek tot terugbetaling indienen aan de NS International-balie vóór aanvang van de reis of na afloop van eerder genoemde periode. Voor Thalys tickets geldt deze beperking niet. Ook kan een verzoek tot terugbetaling worden in gediend bij NS International Klantenservice.

Zoek treintickets